GIV LIVET VIDERE

ORGANDONATION

Vores anden landsdækkende kampagne for organdonation. Denne gang i samarbejde med 9 patientforeninger. 

Opgave

Hvordan får vi danskerne til at tale om organdonation - og tage stilling i donorregistret? 

Denne gang havde vi vendt fokus til de pårørende til organdonorer, hvor det første gang var det de transplanterede

Løsning

2 film, PR og SoMe aktiviteter

Resultater på Giv Livet Videre 2.0

Organisk rækkevidde på +800.000 

+5000.000 video-visninger på directors cut på Facebook

15.000 reaktioner, likes og delinger

+5 mio. indlæg via offentlige breve i officielt partnerskab med eBoks

 

Directors cut - en rørende fortælling - fortalt af de pårørende.

Kort spot, som blev nåede organisk rækkevidde på +300.000 visninger

Mød også charmetrolden Viola - et af 5 modige transplanterede borgere fra vores første landsdækkende kampagne i 2015.

Kampagnen fik i øvrigt 67.000 til at registrere sig i donorregistret på bare 3 uger. 

© Sincera 2020

Sincera ApS - Refshalevej 147 - 1432 København K

CVR nr. 3051 7946